pátek 4. června 2010

Něco končí, něco začíná...

...a tak to jde celý život.

Rozhodla jsem se napsat článek o mé čtrnáctidenní praxi v přírodovědné stanici (tudíž s mými oblíbenými=)), která dnešním dnem skončila. Což mě dělá docela smutnou, neboť už asi nikdy nebudu tak blízko mým miláčkům=), nadruhou stranu mě uklidňuje představa o tom, že tam nejspíš zase brzo zavítám navštívit mé spolupracovnice=).
A ten začátek je to, že zítra vyrážím poprvé na novou brigádu... do restaurace...pomáhat kuchaři...a přiznám se, jsem z toho docela nesvá, tak mi držte palce=).
Dnes jsem si byla koupit svůj oblíbený časopis Ženu a život...Moc mě nadchnul článek od Marti Maty -Z přehlídek na ulici- podle mě o ne moc přívětivých lidech českých ulic k módním výstřelkům=).
Článek doplním fotografiemi až zítra, jdu se totiž vyspat na tu zítřejší vařbu=))

Žádné komentáře:

Okomentovat