úterý 23. února 2010

Jen tak..

...docela se nudím, což se asi stalo tento týden naposledy, jelikož se na mě od zítřka navalí kupa učení..ó bože...takže hodlám tuto nudu zabít nějakým článkem.


Takže, dnes jsme vyměnili židle ve třídě za židle v Temelíně, ano byli jsme na exkurzi a myslela jsem že to bude trošku zajímavější, adrenalinovější. Zkrátka jsem byla přesvědčená, že nás provedou třeba po celém areálu a ukážou nám co a jak pěkně v reálu (samozřejmě trochu s odstupem, že??). I přesto to bylo příjemně strávené dopoledne.


K večeru jsem měla naplánované šmikání, žádná šílená inovace se nekonala, pouze ofinka to schytala, přijdu si ale jako "upláclá Mary''=(, ach jo. Doufám, že to ráno hodim nějak do kupy.


Zatím se loučím, a přikládám fotky nějakých účesů...myslím že jsou z deviantart.com



Zde nejde ani tak o vlasy, jako o tu mašli v nich...jednoduše nádhera....

....tuhle fotku mám v počítači nějaký ten pátek, ale přesně tak bych si do budoucna představovala délku těch svých vrkočů=).
Mějte krásný večer...



Žádné komentáře:

Okomentovat