pátek 5. března 2010

Mašle, mašličky

Je čas na další článek, dnešní bude o mašlích ve vlasech, se kterými se v obchodech roztrhl pytel, ale zatím jsem nikoho s touto parádou neviděla. Je mi to docela líto, že není v menších městech vidět tolik extravagance, jako ve městech velkých. A ani neznám důvod, snad jen ten že se lidé bojí, vzít si něco výstředního, aby nebyli pomluveni, či aby si na ně druzí se smíchem a možná i závistí?, ukazovali-háleť, co to má na sobě? Sama to vidím i u sebe, vzala bych si to, ale co na to ostatní?? Takovou otázku si pokládám celkem často, ale nemá cenu tu teď polemizovat o našich nejistotách,že?? Zde vám předkládám výběr fotek postahovaných z LB, nebo různých fashion blogů. Nemám co na práci, tudíž jsem u toho strávila zase celou věčnost a měla v plánu naházet sem spoustu podobných fotek, ale na konec jsem si řekla že těchhle pár plně postačí...Mějte krásný večer



Vintage ozdůbka s růží mne nesmírně nadchla=)








Nakonec jedna má ozdůbka, leč již celkem okoukaná (nosí jí teď snad každý)...

Žádné komentáře:

Okomentovat